Program
szkolenia był bardzo napięty, jakość wystąpień i kompetencje
pracowników doskonałe, informacje uzyskane na szkoleniu bezcenne.
Mnóstwo notatek na w/w tematy, wkrótce ukaże się na stronie PO WER link do prezentacji użytych na szkoleniu.
Nasz szkolny projekt jest realizowany z Programu Operacyjnego Wiedza
Edukacja Rozwój (PO WER) na zasadach Programu Erasmus Plus, czyli tam
gdzie składaliśmy wniosek.
Co po szkoleniu?
1.
Wiemy jakie dokumenty mamy edytować i podpisać. Numer jeden to umowa z
beneficjentami projektu. Kwotę podajemy w złotówkach wg kursu 4.32. Dwa
miejsca po przecinku. W przypadku naszego projektu wybieramy opcję
pierwszą, czyli uczestnicy kursów metodycznych i językowych rozliczani
są w formie ryczałtu za podróż i wsparcie indywidualne. Faktura za kurs
musi być złożona w księgowości i jest to jedyny rachunek imienny z
mobilności. Oczywiście gromadzimy inne dowody zakupów usług i towarów.
Ciekawostką jest konieczność przywiezienia dwóch dyplomów
potwierdzających uczestnictwo na kursie (tego ze szkoły na Malcie i
wydanego przez operatora PO WER). Musimy pamiętać o oświadczeniu
uczestnika projektu - podpisane należy w ciągu 3 dni przesłać do
operatora w formie papierowej. I to nieszczęsne RODO, chyba połowa umowy
zawiera treści z tym związane.
EUROPASS
Przed
mobilnościami musimy wygenerować także dla każdego uczestnika po dwa
Europasy. Ponieważ każdy beneficjent w czasie dwutygodniowego kursu
uczestniczy w dwóch kursach, ktoś będzie musiał przed wylotem wypisać 12
Europasów.
2. Agnieszka będzie się zajmować narzędziem Mobility Tool. Kasia już stworzyła regulamin.
3.
Po podpisaniu umów i przelaniu zaliczki przystępujemy do rezerwacji
lotów i zakwaterowania. Ze względów zapewnienia poprawnej pracy szkoły,
lecimy w czasie ferii zimowych, ale tak jak było na poprzednich
mobilnościach, będziemy się integrować z osobami z innych krajów. Wciąż
pamiętam Danielle z Włoch i Juana z Hiszpanii.
4.
W naszym Liceum musimy zawiesić tablicę informują o realizowanym przez
nas projekcie. Bardzo zwracano uwagę na identyfikację wizualną, rozmiar i
rozmieszczenie logo instytucji.
5. Jakie kursy wybierzemy?
Już wiemy z usług której szkoły skorzystamy. Oczywiście ETI na Malcie.
Co
do kursów, to realizujemy nasze założenie z etapu pisania wniosku,
czyli pięciu beneficjentów, posiadających różne kompetencje językowe,
uczestniczy w jednotygodniowych kursach językowych (Fluency and English
Language Development) Pewnie przydzieleni zostaniemy do trzech różnych
grup zaawansowania. Click here
Po
weekendzie, który wykorzystamy do integracji z innymi nacjami i
wycieczek poszerzających naszą wiedzę o historii i kulturze Malty,
weźmiemy udział w drugim kursie związanym z wdrażaniem metody CLIL w
naszej szkole Click here. Teraz wykorzystujemy wolne chwile i wzajemnie się dokształcamy w naszej grupie projektowej.
Nauczyciel angielskiego weźmie udział w dwutygodniowym szkoleniu związanym z ICT Click here .
5. Propagowanie projektu jest na osobnej karcie bloga
6. "Drobne zakupy" z funduszu wsparcia
Pozyskany fundusz wsparcia wykorzystamy w lwiej części
na zakup tablicy multimedialnej, która zainstalowana w jednej z
pracowni, będzie wykorzystywana do wprowadzania elementów metody CLIL i
innych multimediów. Ponieważ taki zakup przekracza kwotę 3.000 PLN,
wskazane jest złożenie zapytań ofertowych do trzech sprzedawców. Myślę,
że do końca października zakupimy i zainstalujemy ten sprzęt. Wiemy, że
musi być Ultra Short Throw i technologia IR. Hmmm???
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz